piatok 10. októbra 2014

Super posilňovňa alebo ako si cvičím v Londýne

Ahojte,

prešli ďalšie dva týždne od posledného príspevku, tak som si povedala, že je tu čas napísať niečo nové. Z nadpisu je vám asi jasné, že tentokrát to bude o cvičení.

Pred príchodom do Londýna som cvičila Insanity (a že so Shaunom T to bolo cvičenie! :D), nejaké workouty so Zuzkou Light a silové cvičenia s vlastnou váhou a dvoma 5 kg kettlebellmi. V cvičení s vlastnou váhou som chcela pokračovať aj teraz, ale v novom byte na to nemám celkom podmienky, takže prvé dva týždne som mala akurát 3x za týždeň šprinty do schodov.

                                             


A potooom...som si našla perfektnú posilňovňu a registrovala som sa! Asi je ešte príliš skoro na nejaké hodnotenia, ale zatiaľ sa mi to tam neskutočne páči a vždy, keď odchádzam z dverí, tak sa už teším kedy tam prídem znovu.

                                    
                                                                                     Časť s činkami

                                    
                                                      Toto je síce len nákres, ale fakt to tam majú postavené :)


Činky mi dali na začiatok peknú lekciu - zistila som, že som slabá :D a že spodná časť tela je pomerne silnejšia než tá vrchná (to bude pravdepodobne bicyklom, väčšinou som jazdievala kopcovitý terén). 

Prvé dva týždne (nie každý deň) som cvičila len tak bez nejakého plánu, proste full body tréning a na tom, čo bolo zrovna voľné. Od budúceho týždňa by som chcela fungovať podľa nejakého plánu, pravdepodobne budem striedať 3 druhy tréningu:

Pondelok - A (full body) + HIIT na bicykli
Utorok - B (full body)
Streda - C (30 min. chôdza na páse do kopca + HIIT na bicykli)
Štvrtok - A
Piatok - B
Sobota - C
Nedeľa - rest day

Tréningy A a B budú obsahovať rôzne cvičenia a bude to vyzerať asi takto:
A = cvičenie s činkami na vrchnú časť tela a s KB/vlastnou hmotnosťou na spodnú
B = cvičenie s KB/vlastnou hmotnosťou na vrchnú časť tela a s činkami na spodnú


Teraz mi chýba už len nejaký zošit. Som totiž typ človeka, čo strašne rád všetko zapisuje a zaznamenáva si progres, takže odteraz budem zrejme chodiť po posilke nielen s uterákom a vodou, ale aj so zošitom a perom :D

                                   



A ešte pár vecí k mojim začiatkom:

1. nech žije Smithov stroj! :D Vďaka tomuto môjmu novému kamarátovi som sa odvážila po prvýkrát vyskúšať zadné drepy a bench press. Sama by som si na to asi netrúfla, lebo by som sa bála, že na mňa činka spadne! :D

2. niečo na pobavenie pre skúsenejších - včera som prvýkrát skúsila zadné drepy a mala som na činke naložené AŽ 15 kg a na bench presse zvládam 12,5 kg...je predomnou ešte dlllhá cesta :D

3. je pár cvikov, ktoré radšej neskúšam, ako napr. mŕtvy ťah. Viem, že je to jeden zo základných cvikov, ale nechcem to skúšať sama, až keď si niekedy zaplatím trénera, aby ma naučil fakt dobrú techniku, lebo môj chrbát s miernou skoliózou by sa mi za zlú techniku asi veľmi nepoďakoval


Tak, na dnes by mojich kecov stačilo. Prajem vám krásny deň a vidíme sa u ďalšieho článku :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára